Ένα προτεκτοράτο προκύπτει από μια «συνθήκη» , μια «διεθνή σύμβαση» μεταξύ δύο μερών ( ανεξάρτητα ποιο είναι το ένα από τα δύο μέρη) και ότι αυτή η συνθήκη καθορίζει τις αντίστοιχες εξουσίες, το περιεχόμενο τους, τους περιορισμούς και τις υποχρεώσεις που προκύπτουν της συνθήκης αυτής.
Ας θυμηθούμε πόσα είδη προτεκτοράτων έχουμε δεχθεί ότι έχουν νομική υπόσταση που αναγνωρίζεται από το Διεθνές δίκαιο μέχρι σήμερα, για να προσθέσουμε σε αυτό την εξαίρεση της Ελλάδας, που προκύπτει από την οικιοθελή υποχώρηση της στο επίπεδο αυτό παραιτουμένη των κυριαρχικών της δικαιωμάτων της ανεξάρτητης οντότητας.
1. "Αληθές Προτεκτοράτο" (true protectorate) Η προστάτιδα Δύναμη διατηρεί κάποιο τυπικό έλεγχο κυρίως στις εξωτερικές υποθέσεις. Στη περίπτωση αυτή το Π. αποτελεί μία "οιονεί κρατική κοινότητα" (statelike community) π.χ. όπως το Μαρόκο επί Γάλλων.
2. "Εσωτερικής Κυριαρχίας" (internal sovereignty). Η προστάτιδα Δύναμη είναι πλήρως κυρίαρχη (sovereign) ενώ το Π. συνεχίζει να παραμένει κράτος μόνο για εσωτερική διοίκηση και υποθέσεις (τα προτεκτοράτα αυτά κατά το πλείστον δεν έχουν διεθνή νομική προσωπικότητα και τα δικαιώματά τους ρυθμίζονται από το εσωτερικό Δίκαιο και όχι από το Διεθνές Δίκαιο και
3. "Προστατευόμενοι λαοί" χωρίς συγκρότηση κράτους. Οι λεγόμενες συνθήκες με τέτοιες οντότητες δεν αποτελούν πραγματικές συνθήκες κατά την ένοια του Διεθνούς Δικαίου. Ο όρος "Αποικιακό Προτεκτοράτο" (colonial protectorate) δεν αποτελεί παρά μια διαφανή μεταμφίεση της συνηθισμένης αποικιακής σχέσης.
Σήμερα λοιπόν, μετά την προσχώρηση της χώρας στο Αγγλικό δίκαιο για την διευθέτηση νομικών διενέξεων , διαχείρισης κρατικής ιδιοκτησίας, σύναψης συμβάσεων ή δανείων κλπ. η έκπτωση της Ελλάδας σε προτεκτοράτο τύπου «Εσωτερικής Κυριαρχίας» ή χειρότερα ακόμη, τύπου «εδάφους υπό εντολή» προκύπτει από το γεγονός ότι στην επιτροπή αποκρατικοποιήσεων δεν θα μετάσχει κανένας εκπρόσωπος του κράτους, παρά μόνο σε ρόλο «σύνδικου» σε υπό πτώχευση Ανώνυμης ιδιωτικής Εταιρίας, εκπρόσωποι των Δανειστών.
Η συνθήκη, γνωστή ως «Μνημόνιο» που υπέγραψε η Ελλάδα με τους δανειστές ορίζει την έκπτωση της Ελλάδας σε προτεκτοράτο «κατ’ εντολή» των πιστωτών και εισάγεται στο Διεθνές Δίκαιο ότι η επίλυση διαφορών μεταξύ ανεξάρτητου κράτους και πιστωτών του μπορεί να εξελιχθεί δια της παραιτήσεως του κράτους των δικαιωμάτων που το καθιστά ανεξάρτητο, σε διαδικασία κοινού πτωχευτικού δικαίου.
Η εφαρμογή του Αγγλικού Δικαίου είναι η ομολογία της παραιτήσεων της Ελλάδας από κυρίαρχη και ανεξάρτητη οντότητα σε προτεκτοράτο εσωτερικής κυριαρχίας, όπου, ότι γνωρίζουμε ως Ελληνικό Δημόσιο ή Κρατική ιδιοκτησία, ανήκει στην ιδιοκτησία του «Παρέχοντος Προστασίας», και επομένως διαχειρίζεται όπως τα συμφέροντα του παρόχου εξυπηρετούνται. Το κράτος δεν έχει την δυνατότητα να αντιδράσει, ακόμη και στην τιμή μονάδος που ο «Πάροχος Προστασίας» ορίσει στην εκποίηση της κρατικής ή δημόσιας ιδιοκτησίας.
Το επόμενο βήμα των κινητοποιήσεων είναι η βίαιη ανατροπή της Κυβέρνησης αλλά και η «απαλλοτρίωση» των Δημόσιων και Κρατικών Επιχειρήσεων από τους Εργαζόμενους, τους Πολίτες και τις Δημοτικές Αρχές.
Μια τέτοια πράξη θα ήταν η απαλλοτρίωση της ΔΕΗ ή της ΕΥΔΑΠ από τους εργαζόμενους και την Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Η ΓΣΕΕ έχει υποχρέωση να τοποθετηθεί, όπως ακριβώς εκτός της διαμαρτυρίας στις πλατείες, ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ να τοποθετηθούν.
Όπως η, σε εντεταλμένη υπηρεσία, Κυβέρνηση των δωσίλογων κατέστησε την χώρα προτεκτοράτο των πιστωτών της, με Συνταγματική εκτροπή ως άλλη Χούντα, έτσι οφείλει ο Λαός, τα πιο ριζοσπαστικά του μέλη, να επιβάλλουν την άμεση έκπτωση της Κυβέρνησης καθώς και την αφαίρεση του δικαιώματος της εκπροσώπησης και διαπραγμάτευσης στα Κόμματα και στην παρούσα Βουλή.
Ας θυμηθούμε πόσα είδη προτεκτοράτων έχουμε δεχθεί ότι έχουν νομική υπόσταση που αναγνωρίζεται από το Διεθνές δίκαιο μέχρι σήμερα, για να προσθέσουμε σε αυτό την εξαίρεση της Ελλάδας, που προκύπτει από την οικιοθελή υποχώρηση της στο επίπεδο αυτό παραιτουμένη των κυριαρχικών της δικαιωμάτων της ανεξάρτητης οντότητας.
1. "Αληθές Προτεκτοράτο" (true protectorate) Η προστάτιδα Δύναμη διατηρεί κάποιο τυπικό έλεγχο κυρίως στις εξωτερικές υποθέσεις. Στη περίπτωση αυτή το Π. αποτελεί μία "οιονεί κρατική κοινότητα" (statelike community) π.χ. όπως το Μαρόκο επί Γάλλων.
2. "Εσωτερικής Κυριαρχίας" (internal sovereignty). Η προστάτιδα Δύναμη είναι πλήρως κυρίαρχη (sovereign) ενώ το Π. συνεχίζει να παραμένει κράτος μόνο για εσωτερική διοίκηση και υποθέσεις (τα προτεκτοράτα αυτά κατά το πλείστον δεν έχουν διεθνή νομική προσωπικότητα και τα δικαιώματά τους ρυθμίζονται από το εσωτερικό Δίκαιο και όχι από το Διεθνές Δίκαιο και
3. "Προστατευόμενοι λαοί" χωρίς συγκρότηση κράτους. Οι λεγόμενες συνθήκες με τέτοιες οντότητες δεν αποτελούν πραγματικές συνθήκες κατά την ένοια του Διεθνούς Δικαίου. Ο όρος "Αποικιακό Προτεκτοράτο" (colonial protectorate) δεν αποτελεί παρά μια διαφανή μεταμφίεση της συνηθισμένης αποικιακής σχέσης.
Σήμερα λοιπόν, μετά την προσχώρηση της χώρας στο Αγγλικό δίκαιο για την διευθέτηση νομικών διενέξεων , διαχείρισης κρατικής ιδιοκτησίας, σύναψης συμβάσεων ή δανείων κλπ. η έκπτωση της Ελλάδας σε προτεκτοράτο τύπου «Εσωτερικής Κυριαρχίας» ή χειρότερα ακόμη, τύπου «εδάφους υπό εντολή» προκύπτει από το γεγονός ότι στην επιτροπή αποκρατικοποιήσεων δεν θα μετάσχει κανένας εκπρόσωπος του κράτους, παρά μόνο σε ρόλο «σύνδικου» σε υπό πτώχευση Ανώνυμης ιδιωτικής Εταιρίας, εκπρόσωποι των Δανειστών.
Η συνθήκη, γνωστή ως «Μνημόνιο» που υπέγραψε η Ελλάδα με τους δανειστές ορίζει την έκπτωση της Ελλάδας σε προτεκτοράτο «κατ’ εντολή» των πιστωτών και εισάγεται στο Διεθνές Δίκαιο ότι η επίλυση διαφορών μεταξύ ανεξάρτητου κράτους και πιστωτών του μπορεί να εξελιχθεί δια της παραιτήσεως του κράτους των δικαιωμάτων που το καθιστά ανεξάρτητο, σε διαδικασία κοινού πτωχευτικού δικαίου.
Η εφαρμογή του Αγγλικού Δικαίου είναι η ομολογία της παραιτήσεων της Ελλάδας από κυρίαρχη και ανεξάρτητη οντότητα σε προτεκτοράτο εσωτερικής κυριαρχίας, όπου, ότι γνωρίζουμε ως Ελληνικό Δημόσιο ή Κρατική ιδιοκτησία, ανήκει στην ιδιοκτησία του «Παρέχοντος Προστασίας», και επομένως διαχειρίζεται όπως τα συμφέροντα του παρόχου εξυπηρετούνται. Το κράτος δεν έχει την δυνατότητα να αντιδράσει, ακόμη και στην τιμή μονάδος που ο «Πάροχος Προστασίας» ορίσει στην εκποίηση της κρατικής ή δημόσιας ιδιοκτησίας.
Το επόμενο βήμα των κινητοποιήσεων είναι η βίαιη ανατροπή της Κυβέρνησης αλλά και η «απαλλοτρίωση» των Δημόσιων και Κρατικών Επιχειρήσεων από τους Εργαζόμενους, τους Πολίτες και τις Δημοτικές Αρχές.
Μια τέτοια πράξη θα ήταν η απαλλοτρίωση της ΔΕΗ ή της ΕΥΔΑΠ από τους εργαζόμενους και την Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Η ΓΣΕΕ έχει υποχρέωση να τοποθετηθεί, όπως ακριβώς εκτός της διαμαρτυρίας στις πλατείες, ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ να τοποθετηθούν.
Όπως η, σε εντεταλμένη υπηρεσία, Κυβέρνηση των δωσίλογων κατέστησε την χώρα προτεκτοράτο των πιστωτών της, με Συνταγματική εκτροπή ως άλλη Χούντα, έτσι οφείλει ο Λαός, τα πιο ριζοσπαστικά του μέλη, να επιβάλλουν την άμεση έκπτωση της Κυβέρνησης καθώς και την αφαίρεση του δικαιώματος της εκπροσώπησης και διαπραγμάτευσης στα Κόμματα και στην παρούσα Βουλή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου